Emotional, sensory, and social dimensions of consumer buying behavior:

""This book explores the importance of the emotional side of shopping and discusses shopper behavior influences in a highly competitive, changing, and challenging retail industry"--Provided by publisher"--

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Weitere Verfasser: Soares, Ana 1968- (HerausgeberIn), Elmashhara, Maher Georges 1984- (HerausgeberIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Hershey, PA IGI Global 2020
Schlagworte:
Online-Zugang:DE-573
DE-898
DE-1049
DE-91
DE-20
DE-706
DE-29
DE-1050
DE-83
Volltext
Zusammenfassung:""This book explores the importance of the emotional side of shopping and discusses shopper behavior influences in a highly competitive, changing, and challenging retail industry"--Provided by publisher"--
Beschreibung:Description based on title screen (IGI Global, viewed 09.10.2020)
Beschreibung:1 Online-Ressource (24 PDFs (424 pages))
ISBN:9781799822226
DOI:10.4018/978-1-7998-2220-2

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand! Volltext öffnen