Handbook of research on social media applications for the tourism and hospitality sector:

"This book provides vital theoretical frameworks and the latest innovative empirical research findings of online social media in the tourism industry. It also explores user-generated content and the methods of mobile strategies"--

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Weitere Verfasser: Ramos, Célia M. Q. (HerausgeberIn), Almeida, Cláudia Ribeiro de 1971- (HerausgeberIn), Fernandes, Paula Odete 1969- (HerausgeberIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Hershey, Pennsylvania IGI Global 2020
Schlagworte:
Online-Zugang:DE-1050
DE-573
DE-898
DE-859
DE-1049
DE-83
DE-91
DE-20
DE-706
Zusammenfassung:"This book provides vital theoretical frameworks and the latest innovative empirical research findings of online social media in the tourism industry. It also explores user-generated content and the methods of mobile strategies"--
Beschreibung:Description based on title screen (IGI Global, viewed 01/11/2020)
Beschreibung:1 Online-Ressource (35 PDFs (477 pages))
ISBN:9781799819486

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand!