Green marketing as a positive driver toward business sustainability:

"This book examines the various facets of green marketing and the opportunities and challenges it presents to marketers and society"--

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Weitere Verfasser: Naidoo, Vannie 1972- (HerausgeberIn), Verma, Rahul 1989- (HerausgeberIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Hershey, Pennsylvania IGI Global [2019]
Schlagworte:
Online-Zugang:DE-91
DE-20
DE-1049
DE-898
DE-706
DE-1050
DE-573
DE-83
Zusammenfassung:"This book examines the various facets of green marketing and the opportunities and challenges it presents to marketers and society"--
Beschreibung:Description based on title screen (IGI Global, viewed 07/04/2019)
Beschreibung:1 Online-Ressource (21 PDFs (xxii, 356 pages))
ISBN:9781522595601

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand!