APA-Zitierstil (7. Ausg.)

Fornell, C., Morgeson, F. V. I., Hult, G. T. M., & VanAmburg, D. (2020). The Reign of the Customer: Customer-Centric Approaches to Improving Satisfaction. Palgrave Macmillan. https://doi.org/10.1007/978-3-030-13562-1

Chicago-Zitierstil (17. Ausg.)

Fornell, Claes, Forrest V. III Morgeson, G. Tomas M. Hult, und David VanAmburg. The Reign of the Customer: Customer-Centric Approaches to Improving Satisfaction. Cham: Palgrave Macmillan, 2020. https://doi.org/10.1007/978-3-030-13562-1.

MLA-Zitierstil (9. Ausg.)

Fornell, Claes, et al. The Reign of the Customer: Customer-Centric Approaches to Improving Satisfaction. Palgrave Macmillan, 2020. https://doi.org/10.1007/978-3-030-13562-1.

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