Strategic marketing for non-profit organisations:

For graduate courses in Nonprofit Marketing and Management. This best-selling text focuses on the impact of nonprofit marketing in the social sector and the growing intersection between nonprofit management and the business world

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Hauptverfasser: Andreasen, Alan R. 1934- (VerfasserIn), Kotler, Philip 1931- (VerfasserIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Harlow Pearson Education UK [2014]
Ausgabe:7th edition, Pearson new international ed.
Schlagworte:
Online-Zugang:BTU01
TUBA1
ProQuest Ebook Central
ProQuest Ebook Central
Zusammenfassung:For graduate courses in Nonprofit Marketing and Management. This best-selling text focuses on the impact of nonprofit marketing in the social sector and the growing intersection between nonprofit management and the business world
Beschreibung:1 Online-Ressource (II, 469 S.)
ISBN:9781292056272
1292056274

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand!