Englishes in English language teaching:

Introduction -- 1. English in the world -- 2. Diversity inclusive paradigms -- 3. Englishes in English language teaching -- 4. Measuring teachers' perceptions of WE and WE in ELT -- 5. Teachers' perceptions of world Englishes -- 6. Perceptions of the relevance of WE and cultures to ELT --...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
1. Verfasser: Sadeghpour, Marzieh (VerfasserIn)
Format: Buch
Sprache:English
Veröffentlicht: London ; New York Routledge 2020
Schriftenreihe:Routledge advances in teaching English as an international language
Schlagworte:
Zusammenfassung:Introduction -- 1. English in the world -- 2. Diversity inclusive paradigms -- 3. Englishes in English language teaching -- 4. Measuring teachers' perceptions of WE and WE in ELT -- 5. Teachers' perceptions of world Englishes -- 6. Perceptions of the relevance of WE and cultures to ELT -- 7. Teachers' perceptions, schooling, education, and context -- 8. Pedagogical implications -- 9. Conclusion
Beschreibung:vii, 161 Seiten Illustrationen, Diagramme
ISBN:9781138585676

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand!