Incorporating LGBTQ+ identities in K-12 curriculum and policy:

"This book examines inclusive curriculum design and education policy that specifically impacts LGBTQ+ students"--Provided by publisher"--

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Weitere Verfasser: Sanders, April (HerausgeberIn), Isbell, Laura (HerausgeberIn), Dixon, Kathryn (HerausgeberIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Hershey, PA IGI Global [2020]
Schlagworte:
Online-Zugang:DE-12
DE-1050
DE-706
DE-945
DE-83
DE-898
Volltext
Zusammenfassung:"This book examines inclusive curriculum design and education policy that specifically impacts LGBTQ+ students"--Provided by publisher"--
Beschreibung:1 Online-Ressource (xxii, 381 Seiten)
ISBN:9781799814061
DOI:10.4018/978-1-7998-1404-7

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand! Volltext öffnen