Customer satisfaction and sustainability initiatives in the fourth industrial revolution:

""This book links together three highly relevant topics in the business of modern economy-innovation, customer satisfaction, and sustainability-and analyzes their synergies"--Provided by publisher"--

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Weitere Verfasser: Silvestri, Cecilia 1982- (HerausgeberIn), Piccarozzi, Michela 1982- (HerausgeberIn), Aquilani, Barbara 1969- (HerausgeberIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Hershey, PA IGI Global [2020]
Schriftenreihe:Advances in marketing, customer relationship management, and e-services (AMCRMES) book series
Schlagworte:
Online-Zugang:DE-1050
DE-573
DE-898
DE-1049
DE-706
DE-29
DE-83
Volltext
Zusammenfassung:""This book links together three highly relevant topics in the business of modern economy-innovation, customer satisfaction, and sustainability-and analyzes their synergies"--Provided by publisher"--
Beschreibung:1 Online-Ressource
ISBN:9781799814214
DOI:10.4018/978-1-7998-1419-1

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