Exploring the power of electronic word-of-mouth in the services industry:

"This book examines the importance and the effective utilization of eWOM content for the positioning of products and services that illustrate the value of user generated content for influencing customer decision making in diverse business sectors"--

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Weitere Verfasser: Loureiro, Sandra Maria Correia 1967- (HerausgeberIn), Kaufmann, Hans Rüdiger 1958- (HerausgeberIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Hershey, PA IGI Global [2020]
Schlagworte:
Online-Zugang:DE-1050
DE-706
DE-83
DE-898
Volltext
Zusammenfassung:"This book examines the importance and the effective utilization of eWOM content for the positioning of products and services that illustrate the value of user generated content for influencing customer decision making in diverse business sectors"--
Beschreibung:1 Online-Ressource
ISBN:9781522585770
DOI:10.4018/978-1-5225-8575-6

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand! Volltext öffnen