Smart marketing with the internet of things:

"This book provides knowledge and skills that marketers need to act in the internet of things era. It focuses on the implications of the internet of things on marketing and provides cues on how to deal with its opportunities and challenges"--

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Weitere Verfasser: Simoes, Dora 1970- (HerausgeberIn), Barbosa, Belem 1971- (HerausgeberIn), Filipe, Sandra 1973- (HerausgeberIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Hershey, Pennsylvania IGI Global [2018]
Schlagworte:
Online-Zugang:DE-91
DE-573
DE-20
DE-1049
DE-898
DE-706
DE-1050
DE-83
Volltex
Zusammenfassung:"This book provides knowledge and skills that marketers need to act in the internet of things era. It focuses on the implications of the internet of things on marketing and provides cues on how to deal with its opportunities and challenges"--
Beschreibung:Description based on title screen (IGI Global, viewed 06/28/2018)
Beschreibung:1 Online-Ressource (25 PDFs (xviii, 304 pages))
ISBN:9781522557647

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand!