The Development of Sociomoral Knowledge. a Cognitive-Structural Approach:

Explores the theoretical underpinnings of sociomoral knowledge rooted in cognitive developmental psychology which emphasizes stages, interaction, adaptation, structure, differentiation, integration, hierarchy, and equilibration

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
1. Verfasser: Rosen, Hugh (VerfasserIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: New York, NY Columbia University Press [1980]
Schlagworte:
Online-Zugang:FAW01
FHA01
FKE01
FLA01
UPA01
UBG01
FAB01
FCO01
Volltext
Zusammenfassung:Explores the theoretical underpinnings of sociomoral knowledge rooted in cognitive developmental psychology which emphasizes stages, interaction, adaptation, structure, differentiation, integration, hierarchy, and equilibration
Beschreibung:Description based on online resource; title from PDF title page (publisher's Web site, viewed 30. Apr 2019)
Beschreibung:1 online resource
ISBN:9780231893046
DOI:10.7312/rose93306

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand! Volltext öffnen