Myth in modern media management and marketing:

"This book analyzes the role of myth in management and marketing on the new media organization market. It also examines the media environment created by organizations, users and media recipients, as well as algorithms, codes and protocols"--

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Weitere Verfasser: Kreft, Jan (HerausgeberIn), Kuczamer-Kłopotowska, Sylwia (HerausgeberIn), Kalinowska-Żeleźnik, Anna (HerausgeberIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Hershey, PA IGI Global [2019]
Schlagworte:
Online-Zugang:DE-1050
DE-898
DE-1049
DE-91
DE-706
DE-83
Volltext
Zusammenfassung:"This book analyzes the role of myth in management and marketing on the new media organization market. It also examines the media environment created by organizations, users and media recipients, as well as algorithms, codes and protocols"--
Beschreibung:1 Online-Ressource
ISBN:9781522591023
DOI:10.4018/978-1-5225-9100-9

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand! Volltext öffnen