Positioning and branding tourism destinations for global competitiveness:

"This book focuses on the value of destination branding and content marketing in tourism for sustainable growth and competitive advantage. It is a blend of balance theory and practical content, providing a thorough explication of the tools and techniques of branding and marketing for travel, to...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Weitere Verfasser: Hashim, Rahmat 1959- (HerausgeberIn), Mohd Hafiz Mohd Hanafiah (HerausgeberIn), Jamaluddin, Mohd Raziff 1980- (HerausgeberIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Hershey, PA IGI Global [2019]
Schlagworte:
Online-Zugang:DE-1050
DE-898
DE-1049
DE-91
DE-706
DE-83
Volltext
Zusammenfassung:"This book focuses on the value of destination branding and content marketing in tourism for sustainable growth and competitive advantage. It is a blend of balance theory and practical content, providing a thorough explication of the tools and techniques of branding and marketing for travel, tourism and hospitality industry"...Provided by publisher
Beschreibung:Includes bibliographical references
Beschreibung:1 Online-Ressource
ISBN:9781522572541
DOI:10.4018/978-1-5225-7253-4

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand! Volltext öffnen