Applications of CALL theory in ESL and EFL environments:

This book presents the best practices in CALL research such as areas related to online teaching with English language learners. The works apply various established and emerging theoretical frameworks to systematic and rigorous data collection and analysis. They highlight effective CALL-based ESL/EFL...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Weitere Verfasser: Perren, James (HerausgeberIn), Kelch, Ken 1959- (HerausgeberIn), Byun, Jin-suk 1964- (HerausgeberIn), Cervantes, Seth (HerausgeberIn), Safavi, Setareh (HerausgeberIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Hershey PA, USA IGI Global, Disseminator of Knowledge [2018]
Schriftenreihe:Advances in educational technologies and instructional design (AETID) book series
Premier reference source
Schlagworte:
Online-Zugang:DE-1050
DE-573
DE-1049
DE-91
DE-706
DE-20
DE-898
DE-83
Volltext
Zusammenfassung:This book presents the best practices in CALL research such as areas related to online teaching with English language learners. The works apply various established and emerging theoretical frameworks to systematic and rigorous data collection and analysis. They highlight effective CALL-based ESL/EFL curriculum
Beschreibung:1 Online-Ressource (xxviii, 360 Seiten)
ISBN:9781522529347

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand! Volltext öffnen