Social media marketing: breakthroughs in research and practice

"This book contains a compendium of the latest academic material on the usage, strategies, and applications of social media in business today. Including innovative studies on email usage, social interaction technologies, and internet privacy"...

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Hershey PA, USA IGI Global, Disseminator of Knowledge [2018]
Schriftenreihe:Critical explorations
Schlagworte:
Online-Zugang:DE-1050
DE-1049
DE-706
DE-573
DE-91
DE-20
DE-898
DE-83
Volltext
Zusammenfassung:"This book contains a compendium of the latest academic material on the usage, strategies, and applications of social media in business today. Including innovative studies on email usage, social interaction technologies, and internet privacy"...
Beschreibung:Druckausgabe in 2 Bänden erschienen
Beschreibung:1 Online-Ressource (xix, 1572 Seiten, Seite xx-xxvii)
ISBN:9781522556381
DOI:10.4018/978-1-5225-5637-4

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand! Volltext öffnen