Information communication technologies and emerging business strategies:

"This book explores new media such as online music stores, iPods, games, and digital TV and the way corporations are seeking innovative ways to (re)engage with their consumers in the digital era" - Provided by publisher

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Weitere Verfasser: Graaf, Shenja van der 1976- (HerausgeberIn), Washida, Yuichi 1968- (HerausgeberIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Hershey ; London ; Melbourne ; Singapore Idea Group Publishing [2007]
Schlagworte:
Online-Zugang:DE-706
DE-1049
DE-898
DE-1050
DE-83
URL des Erstveröffentlichers
Zusammenfassung:"This book explores new media such as online music stores, iPods, games, and digital TV and the way corporations are seeking innovative ways to (re)engage with their consumers in the digital era" - Provided by publisher
Beschreibung:1 Online-Ressource (xv, 316 Seiten)
ISBN:9781599042367
1599042363

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

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