Technoliteracy, discourse and social practice: frameworks and applications in the digital age

"This book provides a unique and important insight into the diverse approaches to, and implementation of, technoliteracy in different contexts, presenting the significance and value of preparing students, educators and those responsible for information technology to use IT effectively and ethic...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Weitere Verfasser: Pullen, Darren Lee (HerausgeberIn), Gitsaki, Christina (HerausgeberIn), Baguley, Margaret M. (HerausgeberIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Hershey ; New York Information Science Reference [2010]
Schriftenreihe:Premier reference source
Schlagworte:
Online-Zugang:DE-706
DE-1049
DE-898
DE-1050
DE-83
Volltext
Zusammenfassung:"This book provides a unique and important insight into the diverse approaches to, and implementation of, technoliteracy in different contexts, presenting the significance and value of preparing students, educators and those responsible for information technology to use IT effectively and ethically to enhance learning" - Provided by publisher
Beschreibung:Includes bibliographical references and index
Beschreibung:1 Online-Ressource (xx, 290 Seiten)
ISBN:9781605668437

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand! Volltext öffnen