Marketing transformation: marketing practice in an ever changing world: proceedings of the 2017 Academy of Marketing Science (AMS) World Marketing Congress (WMC)
Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Körperschaft: World Marketing Congress Christchurch, Neuseeland (VerfasserIn)
Weitere Verfasser: Rossi, Patricia (HerausgeberIn), Krey, Nina (HerausgeberIn)
Format: Elektronisch Tagungsbericht E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Cham Springer [2018]
Schriftenreihe:Developments in marketing science: proceedings of the Academy of Marketing Science
Schlagworte:
Online-Zugang:BTU01
EUV01
FAB01
FAW01
FHA01
FHI01
FHM01
FHN01
FHO01
FHR01
FKE01
FLA01
FNU01
FRO01
FWS01
FWS02
HTW01
HWR01
TUM01
UBG01
UBR01
UBT01
UBW01
UBY01
UEI01
UER01
UPA01
Volltext
Beschreibung:Aus der Danksagung: "This book contains the full proceedings of the 2017 Academy of Marketing Science World Marketing Congress held in Christchurch, New Zealand. Gratitude and appreciation go to the University of Canterbury for cohosting the 20th World Marketing Congress."
Beschreibung:1 Online-Ressource (XXXI, 322 Seiten) 12 Illustrationen, 10 Illustrationen (farbig)
ISBN:9783319687506
DOI:10.1007/978-3-319-68750-6