Consumption culture in Europe: insight into the beverage industry

"This book offers the most relevant theories about culture and European market segmentation as well as providing updated data for the evaluation and analyses of the European consumption patterns in the beverage market"...Provided by publisher

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Weitere Verfasser: Rodríguez Santos, María Carmen 1975- (HerausgeberIn), Ganassali, Stéphane (HerausgeberIn), Casarin, Francesco (HerausgeberIn), Laaksonen, Pirjo 1943- (HerausgeberIn), Kaufmann, Hans Rüdiger 1958- (HerausgeberIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Hershey PA Business Science Reference [2013]
Schriftenreihe:Research essentials
Schlagworte:
Online-Zugang:DE-706
DE-1049
DE-898
DE-1050
DE-83
Volltext
Zusammenfassung:"This book offers the most relevant theories about culture and European market segmentation as well as providing updated data for the evaluation and analyses of the European consumption patterns in the beverage market"...Provided by publisher
Beschreibung:Includes bibliographical references and index
Beschreibung:1 Online-Ressource (xxxviii, 374 Seiten) Illustrationen
ISBN:9781466628588
9781466628595

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand! Volltext öffnen