Best practices and new perspectives in service science and management:

"This book provides original research on all aspects of service science, service management, service engineering, and its supporting technology in order to administer cutting-edge knowledge to encourage the improvement of services"-- Provided by publisher.

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Weitere Verfasser: Ordóñez de Pablos, Patricia 1975- (HerausgeberIn), Tennyson, Robert D. (HerausgeberIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Hershey PA Business Science Reference [2013]
Schriftenreihe:Premier reference source
Schlagworte:
Online-Zugang:DE-706
DE-1049
DE-898
DE-1050
DE-83
Volltext
Zusammenfassung:"This book provides original research on all aspects of service science, service management, service engineering, and its supporting technology in order to administer cutting-edge knowledge to encourage the improvement of services"-- Provided by publisher.
Beschreibung:Includes bibliographical references and index
Beschreibung:1 Online-Ressource (xxvi, 392 Seiten) Diagramme
ISBN:9781466638952
9781466638969

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand! Volltext öffnen