Cases on consumer-centric marketing management:

"This book presents a collection of case studies highlighting the importance of customer loyalty, customer satisfaction, and consumer behavior for marketing strategies"--Provided by publisher

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Weitere Verfasser: Jham, Vimi (HerausgeberIn), Puri, Sandeep (HerausgeberIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Hershey PA Business Science Reference, an imprint of IGI Global [2014]
Schriftenreihe:Advances in marketing, customer relationship management, and e-services (AMCRMES) book series
Schlagworte:
Online-Zugang:DE-706
DE-1049
DE-898
DE-1050
DE-83
Volltext
Zusammenfassung:"This book presents a collection of case studies highlighting the importance of customer loyalty, customer satisfaction, and consumer behavior for marketing strategies"--Provided by publisher
Beschreibung:Includes bibliographical references and index
Beschreibung:1 Online-Ressource (xxi, 351 Seiten) Diagramme
ISBN:9781466643581
9781466643598

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand! Volltext öffnen