Computer-mediated marketing strategies: social media and online brand communities

"This book brings together marketing approaches and the application of current technology, such as social networking arenas, to show how this interaction creates a successful competitive advantage"..

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Weitere Verfasser: Bowen, Gordon 1950- (HerausgeberIn), Ozuem, Wilson 1974- (HerausgeberIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Hershey PA, USA Business Science Reference, an imprint of IGI Global [2015]
Schriftenreihe:Advances in marketing, customer relationship management, and e-services (AMCRMES) book series
Premier reference source
Schlagworte:
Online-Zugang:DE-706
DE-20
DE-898
DE-1049
DE-1050
DE-83
Volltext
Zusammenfassung:"This book brings together marketing approaches and the application of current technology, such as social networking arenas, to show how this interaction creates a successful competitive advantage"..
Beschreibung:Includes bibliographical references and index
Beschreibung:1 Online-Ressource (xx, 406 Seiten) Illustrationen
ISBN:9781466665965
9781466665989

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand! Volltext öffnen