Analyzing the cultural diversity of consumers in the global marketplace:

"This book explores the strategies associated with promoting products and services to a culturally-diverse target market, providing innovative solutions for global brands"..

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Weitere Verfasser: Alcántara-Pilar, Juan Miguel (HerausgeberIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Hershey PA, USA Business Science Reference, an imprint of IGI Global [2015]
Schriftenreihe:Advances in marketing, customer relationship management, and e-services (AMCRMES) book series
Premier reference source
Schlagworte:
Online-Zugang:DE-898
DE-20
DE-706
DE-945
DE-1049
DE-1050
DE-83
Volltext
Volltext
Zusammenfassung:"This book explores the strategies associated with promoting products and services to a culturally-diverse target market, providing innovative solutions for global brands"..
Beschreibung:Includes bibliographical references (pages 346-393) and index
Beschreibung:1 Online-Ressource (xxv, 403 Seiten) Illustrationen
ISBN:9781466682634
DOI:10.4018/978-1-4666-8262-7

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand! Volltext öffnen