Customer-centric knowledge management: concepts and applications

"This book is a comprehensive collection addressing managerial and technical aspects of customer-centric knowledge implementation, contributing to the dynamic and emerging fields of organizational knowledge management, customer relationship management, and information and communication technolo...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Weitere Verfasser: Al-Shammari, Minwir 1962- (HerausgeberIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Hershey PA Information Science Reference [2012]
Schriftenreihe:Premier reference source
Schlagworte:
Online-Zugang:DE-706
DE-1049
DE-898
DE-1050
DE-83
URL des Erstveröffentlichers
Zusammenfassung:"This book is a comprehensive collection addressing managerial and technical aspects of customer-centric knowledge implementation, contributing to the dynamic and emerging fields of organizational knowledge management, customer relationship management, and information and communication technologies" - Provided by publisher
Beschreibung:Includes bibliographical references
Beschreibung:1 Online-Ressource (xv, 315 Seiten)
ISBN:9781613500903
9781613500910

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand! Volltext öffnen