Adaptation, resistance, and access to instructional technologies: assessing future trends in education

"This book captures the current trends in technology integration from PreK-12 to higher education, focusing on the various constituent groups, namely students, teachers, and communities, in education and the effects of educational technology on learning and empowerment" - Provided by publi...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Weitere Verfasser: D'Agustino, Steven (HerausgeberIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Hershey ; New York Information Science Reference [2011]
Schriftenreihe:Premier reference source
Schlagworte:
Online-Zugang:DE-706
DE-1049
DE-898
DE-1050
DE-83
URL des Erstveröffentlichers
Zusammenfassung:"This book captures the current trends in technology integration from PreK-12 to higher education, focusing on the various constituent groups, namely students, teachers, and communities, in education and the effects of educational technology on learning and empowerment" - Provided by publisher
Beschreibung:Includes bibliographical references
Beschreibung:1 Online-Ressource (xxvi, 527 Seiten)
ISBN:9781616928568

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand! Volltext öffnen