Distinctive distance education design: models for differentiated instruction

"This book presents a tool to assist in the planning, conducting and evaluation of online learning, providing a way of understanding the course development and design process, drawing upon the research and theory foundations of distance education" - Provided by publisher

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Hauptverfasser: Fuller, Richard G. (VerfasserIn), Kuhne, Gary W. (VerfasserIn), Frey, Barbara A. (VerfasserIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Hershey ; New York Information Science Reference [2011]
Schriftenreihe:Premier reference source
Schlagworte:
Online-Zugang:DE-706
DE-1049
DE-898
DE-1050
DE-83
URL des Erstveröffentlichers
Zusammenfassung:"This book presents a tool to assist in the planning, conducting and evaluation of online learning, providing a way of understanding the course development and design process, drawing upon the research and theory foundations of distance education" - Provided by publisher
Beschreibung:Includes bibliographical references and index
Beschreibung:1 Online-Ressource (xiv, 209 Seiten) Illustrationen
ISBN:9781615208661

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand! Volltext öffnen