Successful customer relationship management programs and technologies: issues and trends

"This book offers case studies, methodologies, frameworks and architectures, and generally the cutting edge in research within the field of customer relationship management" - Provided by publisher

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Weitere Verfasser: Eid, Riyad (HerausgeberIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Hershey PA Business Science Reference [2012]
Schriftenreihe:Premier reference source
Schlagworte:
Online-Zugang:DE-706
DE-1049
DE-898
DE-1050
DE-83
URL des Erstveröffentlichers
Zusammenfassung:"This book offers case studies, methodologies, frameworks and architectures, and generally the cutting edge in research within the field of customer relationship management" - Provided by publisher
Beschreibung:Includes bibliographical references
Beschreibung:1 Online-Ressource (xx, 338 Seiten)
ISBN:9781466602892
9781466602908

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand! Volltext öffnen