Social knowledge: using social media to know what you know

Provides relevant theoretical frameworks, latest empirical research findings, and practitioners' best practices social knowledge, for improving understanding of the strategic role of social knowledge in business, government, or non-profit sectors

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Weitere Verfasser: Girard, John P. (HerausgeberIn), Girard, JoAnn L. (HerausgeberIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Hershey ; New York Information Science Reference [2011]
Schriftenreihe:Premier reference source
Schlagworte:
Online-Zugang:DE-1050
DE-898
DE-1049
DE-706
DE-83
URL des Erstveröffentlichers
Zusammenfassung:Provides relevant theoretical frameworks, latest empirical research findings, and practitioners' best practices social knowledge, for improving understanding of the strategic role of social knowledge in business, government, or non-profit sectors
Beschreibung:Includes bibliographical references
Beschreibung:1 Online-Ressource (xxviii, 332 Seiten) Illustrationen
ISBN:9781609602055

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