The multiple identities of the reception teacher: pedagogy and purpose

The Reception year is a transitional or bridging time for children. This text will guide trainee and beginning teachers to perform the multiple roles and responsibilities of a reception teacher and support children through this transition

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Weitere Verfasser: Cox, Anna (HerausgeberIn), Sykes, Gillian (HerausgeberIn)
Format: Buch
Sprache:English
Veröffentlicht: Los Angeles ; London; New Delhi ; Singapore ; Washington DC ; Melbourne SAGE [2016]
Schriftenreihe:Learning Matters - LM
Schlagworte:
Zusammenfassung:The Reception year is a transitional or bridging time for children. This text will guide trainee and beginning teachers to perform the multiple roles and responsibilities of a reception teacher and support children through this transition
Beschreibung:xiv, 181 Seiten Illustrationen 25 cm
ISBN:1473959519
9781473959514
9781473959521
1473959527

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand!