Skip to content
THWS
  • Book Bag: 0 items (Full)
  • Need Help?
    • Search Tips
    • Interlibrary loan info
    • Q&A
  • Contact us
  • Tools
    • Search History
    • New acquisitions
    • Interlibrary loan
    • Acquisition request
  • Deutsch
  • Your Account

    Your Account

    • Checked Out Items
    • Holds and Recalls
    • Fines
    • Profile
    • Search History
  • Log Out
  • Login
  • Media
  • Articles
Advanced
  • Gebildet
  • Cite this
  • Email this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
    • Export to BibTeX
    • Export to RIS
  • Add to favorites
  • Permanent link
Gebildet eine Studie zum Bildungsdiskurs am Beispiel der Kanondebatte von 1995 bis 2015
Gebildet: eine Studie zum Bildungsdiskurs am Beispiel der Kanondebatte von 1995 bis 2015
Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Stock, Stephanie (Author)
Format: Thesis Electronic eBook
Language:German
Published: Wiesbaden Springer VS [2017]
Subjects:
Geschichte 1995-2015
Social sciences
Educational policy
ducation and state
Educational sociology
Education and sociology
Sociology, Educational
Mass media
Communication
Social sciences in mass media
Social Sciences
Media Sociology
Educational Policy and Politics
Sociology of Education
Massenmedien
Sozialwissenschaften
Bildung
Diskurs
Deutschland
JHB
Bildung als Kapital
Inhalte eines Bildungswissens
Rekanonisierung in der Gesellschaft
Soziale Ungleichheit – Bildungsferne überwinden
Vorschläge für ein neues Bildungssystem
Hochschulschrift
Online Access:ASH01
BFP01
BTU01
BTW01
EFN01
FAN01
FAW01
FCO01
FHA01
FHM01
FHN01
FHR01
FKE01
FLA01
FRO01
FWS01
FWS02
HTW01
HWR01
KSH02
KSH03
TUM01
UBA01
UBG01
UBM01
UBR01
UBT01
UBW01
UBY01
UEI01
UER01
UPA01
Volltext
Physical Description:1 Online Ressource (210 Seiten)
ISBN:9783658150013
DOI:10.1007/978-3-658-15001-3
Staff View

MARC

LEADER 00000nmm a2200000zc 4500
001 BV043933359
003 DE-604
005 20180620
006 a m||| 00|||
007 cr|uuu---uuuuu
008 161205s2017 |||| o||u| ||||||ger d
020 |a 9783658150013  |c Online  |9 978-3-658-15001-3 
024 7 |a 10.1007/978-3-658-15001-3  |2 doi 
035 |a (ZDB-2-SZR)978-3-658-15001-3 
035 |a (OCoLC)955120706 
035 |a (DE-599)BVBBV043933359 
040 |a DE-604  |b ger  |e rda 
041 0 |a ger 
049 |a DE-862  |a DE-863  |a DE-1102  |a DE-2070s  |a DE-B1533  |a DE-824  |a DE-898  |a DE-706  |a DE-92  |a DE-1949  |a DE-M483  |a DE-859  |a DE-1052  |a DE-858  |a DE-525  |a DE-860  |a DE-91  |a DE-19  |a DE-Aug4  |a DE-861  |a DE-523  |a DE-473  |a DE-29  |a DE-20  |a DE-355  |a DE-M347  |a DE-703  |a DE-739  |a DE-634  |a DE-526  |a DE-384  |a DE-188  |a DE-83  |a DE-11 
082 0 |a 302.23  |2 23 
082 0 |a 300  |2 23 
084 |a DF 4000  |0 (DE-625)19546:761  |2 rvk 
084 |a 300  |2 sdnb 
084 |a JUR 000  |2 stub 
084 |a SOZ 000  |2 stub 
100 1 |a Stock, Stephanie  |e Verfasser  |0 (DE-588)1121699057  |4 aut 
245 1 0 |a Gebildet  |b eine Studie zum Bildungsdiskurs am Beispiel der Kanondebatte von 1995 bis 2015  |c Stephanie Stock 
264 1 |a Wiesbaden  |b Springer VS  |c [2017] 
300 |a 1 Online Ressource (210 Seiten) 
336 |b txt  |2 rdacontent 
337 |b c  |2 rdamedia 
338 |b cr  |2 rdacarrier 
340 |a Online-Ressource 
502 |b Dissertation  |c Universität Konstanz  |d 2016 
648 7 |a Geschichte 1995-2015  |2 gnd  |9 rswk-swf 
650 4 |a Social sciences 
650 4 |a Educational policy 
650 4 |a ducation and state 
650 4 |a Educational sociology 
650 4 |a Education and sociology 
650 4 |a Sociology, Educational 
650 4 |a Mass media 
650 4 |a Communication 
650 4 |a Social sciences in mass media 
650 4 |a Social Sciences 
650 4 |a Media Sociology 
650 4 |a Educational Policy and Politics 
650 4 |a Sociology of Education 
650 4 |a Massenmedien 
650 4 |a Sozialwissenschaften 
650 0 7 |a Bildung  |0 (DE-588)4006650-2  |2 gnd  |9 rswk-swf 
650 0 7 |a Diskurs  |0 (DE-588)4012475-7  |2 gnd  |9 rswk-swf 
651 7 |a Deutschland  |0 (DE-588)4011882-4  |2 gnd  |9 rswk-swf 
653 |a JHB 
653 |a Bildung als Kapital 
653 |a Inhalte eines Bildungswissens 
653 |a Rekanonisierung in der Gesellschaft 
653 |a Soziale Ungleichheit – Bildungsferne überwinden 
653 |a Vorschläge für ein neues Bildungssystem 
655 7 |0 (DE-588)4113937-9  |a Hochschulschrift  |2 gnd-content 
689 0 0 |a Deutschland  |0 (DE-588)4011882-4  |D g 
689 0 1 |a Bildung  |0 (DE-588)4006650-2  |D s 
689 0 2 |a Diskurs  |0 (DE-588)4012475-7  |D s 
689 0 3 |a Geschichte 1995-2015  |A z 
689 0 |5 DE-604 
776 0 8 |i Erscheint auch als  |n Druckausgabe  |z 978-3-658-15000-6 
856 4 0 |u https://doi.org/10.1007/978-3-658-15001-3  |x Verlag  |z URL des Erstveröffentlichers  |3 Volltext 
912 |a ZDB-2-SZR 
940 1 |q ZDB-2-SZR_2017 
999 |a oai:aleph.bib-bvb.de:BVB01-029342374 
966 e |u https://doi.org/10.1007/978-3-658-15001-3  |l ASH01  |p ZDB-2-SZR  |x Verlag  |3 Volltext 
966 e |u https://doi.org/10.1007/978-3-658-15001-3  |l BFP01  |p ZDB-2-SZR  |x Verlag  |3 Volltext 
966 e |u https://doi.org/10.1007/978-3-658-15001-3  |l BTU01  |p ZDB-2-SZR  |x Verlag  |3 Volltext 
966 e |u https://doi.org/10.1007/978-3-658-15001-3  |l BTW01  |p ZDB-2-SZR  |x Verlag  |3 Volltext 
966 e |u https://doi.org/10.1007/978-3-658-15001-3  |l EFN01  |p ZDB-2-SZR  |x Verlag  |3 Volltext 
966 e |u https://doi.org/10.1007/978-3-658-15001-3  |l FAN01  |p ZDB-2-SZR  |x Verlag  |3 Volltext 
966 e |u https://doi.org/10.1007/978-3-658-15001-3  |l FAW01  |p ZDB-2-SZR  |x Verlag  |3 Volltext 
966 e |u https://doi.org/10.1007/978-3-658-15001-3  |l FCO01  |p ZDB-2-SZR  |x Verlag  |3 Volltext 
966 e |u https://doi.org/10.1007/978-3-658-15001-3  |l FHA01  |p ZDB-2-SZR  |x Verlag  |3 Volltext 
966 e |u https://doi.org/10.1007/978-3-658-15001-3  |l FHM01  |p ZDB-2-SZR  |x Verlag  |3 Volltext 
966 e |u https://doi.org/10.1007/978-3-658-15001-3  |l FHN01  |p ZDB-2-SZR  |x Verlag  |3 Volltext 
966 e |u https://doi.org/10.1007/978-3-658-15001-3  |l FHR01  |p ZDB-2-SZR  |x Verlag  |3 Volltext 
966 e |u https://doi.org/10.1007/978-3-658-15001-3  |l FKE01  |p ZDB-2-SZR  |x Verlag  |3 Volltext 
966 e |u https://doi.org/10.1007/978-3-658-15001-3  |l FLA01  |p ZDB-2-SZR  |x Verlag  |3 Volltext 
966 e |u https://doi.org/10.1007/978-3-658-15001-3  |l FRO01  |p ZDB-2-SZR  |x Verlag  |3 Volltext 
966 e |u https://doi.org/10.1007/978-3-658-15001-3  |l FWS01  |p ZDB-2-SZR  |x Verlag  |3 Volltext 
966 e |u https://doi.org/10.1007/978-3-658-15001-3  |l FWS02  |p ZDB-2-SZR  |x Verlag  |3 Volltext 
966 e |u https://doi.org/10.1007/978-3-658-15001-3  |l HTW01  |p ZDB-2-SZR  |x Verlag  |3 Volltext 
966 e |u https://doi.org/10.1007/978-3-658-15001-3  |l HWR01  |p ZDB-2-SZR  |x Verlag  |3 Volltext 
966 e |u https://doi.org/10.1007/978-3-658-15001-3  |l KSH02  |p ZDB-2-SZR  |x Verlag  |3 Volltext 
966 e |u https://doi.org/10.1007/978-3-658-15001-3  |l KSH03  |p ZDB-2-SZR  |x Verlag  |3 Volltext 
966 e |u https://doi.org/10.1007/978-3-658-15001-3  |l TUM01  |p ZDB-2-SZR  |x Verlag  |3 Volltext 
966 e |u https://doi.org/10.1007/978-3-658-15001-3  |l UBA01  |p ZDB-2-SZR  |x Verlag  |3 Volltext 
966 e |u https://doi.org/10.1007/978-3-658-15001-3  |l UBG01  |p ZDB-2-SZR  |x Verlag  |3 Volltext 
966 e |u https://doi.org/10.1007/978-3-658-15001-3  |l UBM01  |p ZDB-2-SZR  |x Verlag  |3 Volltext 
966 e |u https://doi.org/10.1007/978-3-658-15001-3  |l UBR01  |p ZDB-2-SZR  |x Verlag  |3 Volltext 
966 e |u https://doi.org/10.1007/978-3-658-15001-3  |l UBT01  |p ZDB-2-SZR  |x Verlag  |3 Volltext 
966 e |u https://doi.org/10.1007/978-3-658-15001-3  |l UBW01  |p ZDB-2-SZR  |x Verlag  |3 Volltext 
966 e |u https://doi.org/10.1007/978-3-658-15001-3  |l UBY01  |p ZDB-2-SZR  |x Verlag  |3 Volltext 
966 e |u https://doi.org/10.1007/978-3-658-15001-3  |l UEI01  |p ZDB-2-SZR  |x Verlag  |3 Volltext 
966 e |u https://doi.org/10.1007/978-3-658-15001-3  |l UER01  |p ZDB-2-SZR  |x Verlag  |3 Volltext 
966 e |u https://doi.org/10.1007/978-3-658-15001-3  |l UPA01  |p ZDB-2-SZR  |x Verlag  |3 Volltext 

Record in the Search Index

DE-BY-FWS_katkey 635548
_version_ 1824554571100323840
any_adam_object
author Stock, Stephanie
author_GND (DE-588)1121699057
author_facet Stock, Stephanie
author_role aut
author_sort Stock, Stephanie
author_variant s s ss
building Verbundindex
bvnumber BV043933359
classification_rvk DF 4000
classification_tum JUR 000
SOZ 000
collection ZDB-2-SZR
ctrlnum (ZDB-2-SZR)978-3-658-15001-3
(OCoLC)955120706
(DE-599)BVBBV043933359
dewey-full 302.23
300
dewey-hundreds 300 - Social sciences
dewey-ones 302 - Social interaction
300 - Social sciences
dewey-raw 302.23
300
dewey-search 302.23
300
dewey-sort 3302.23
dewey-tens 300 - Social sciences
discipline Rechtswissenschaft
Pädagogik
Soziologie
doi_str_mv 10.1007/978-3-658-15001-3
era Geschichte 1995-2015 gnd
era_facet Geschichte 1995-2015
format Thesis
Electronic
eBook
fullrecord <?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?><collection xmlns="http://www.loc.gov/MARC21/slim"><record><leader>06037nmm a2201189zc 4500</leader><controlfield tag="001">BV043933359</controlfield><controlfield tag="003">DE-604</controlfield><controlfield tag="005">20180620 </controlfield><controlfield tag="006">a m||| 00||| </controlfield><controlfield tag="007">cr|uuu---uuuuu</controlfield><controlfield tag="008">161205s2017 |||| o||u| ||||||ger d</controlfield><datafield tag="020" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">9783658150013</subfield><subfield code="c">Online</subfield><subfield code="9">978-3-658-15001-3</subfield></datafield><datafield tag="024" ind1="7" ind2=" "><subfield code="a">10.1007/978-3-658-15001-3</subfield><subfield code="2">doi</subfield></datafield><datafield tag="035" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">(ZDB-2-SZR)978-3-658-15001-3</subfield></datafield><datafield tag="035" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">(OCoLC)955120706</subfield></datafield><datafield tag="035" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">(DE-599)BVBBV043933359</subfield></datafield><datafield tag="040" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">DE-604</subfield><subfield code="b">ger</subfield><subfield code="e">rda</subfield></datafield><datafield tag="041" ind1="0" ind2=" "><subfield code="a">ger</subfield></datafield><datafield tag="049" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">DE-862</subfield><subfield code="a">DE-863</subfield><subfield code="a">DE-1102</subfield><subfield code="a">DE-2070s</subfield><subfield code="a">DE-B1533</subfield><subfield code="a">DE-824</subfield><subfield code="a">DE-898</subfield><subfield code="a">DE-706</subfield><subfield code="a">DE-92</subfield><subfield code="a">DE-1949</subfield><subfield code="a">DE-M483</subfield><subfield code="a">DE-859</subfield><subfield code="a">DE-1052</subfield><subfield code="a">DE-858</subfield><subfield code="a">DE-525</subfield><subfield code="a">DE-860</subfield><subfield code="a">DE-91</subfield><subfield code="a">DE-19</subfield><subfield code="a">DE-Aug4</subfield><subfield code="a">DE-861</subfield><subfield code="a">DE-523</subfield><subfield code="a">DE-473</subfield><subfield code="a">DE-29</subfield><subfield code="a">DE-20</subfield><subfield code="a">DE-355</subfield><subfield code="a">DE-M347</subfield><subfield code="a">DE-703</subfield><subfield code="a">DE-739</subfield><subfield code="a">DE-634</subfield><subfield code="a">DE-526</subfield><subfield code="a">DE-384</subfield><subfield code="a">DE-188</subfield><subfield code="a">DE-83</subfield><subfield code="a">DE-11</subfield></datafield><datafield tag="082" ind1="0" ind2=" "><subfield code="a">302.23</subfield><subfield code="2">23</subfield></datafield><datafield tag="082" ind1="0" ind2=" "><subfield code="a">300</subfield><subfield code="2">23</subfield></datafield><datafield tag="084" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">DF 4000</subfield><subfield code="0">(DE-625)19546:761</subfield><subfield code="2">rvk</subfield></datafield><datafield tag="084" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">300</subfield><subfield code="2">sdnb</subfield></datafield><datafield tag="084" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">JUR 000</subfield><subfield code="2">stub</subfield></datafield><datafield tag="084" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">SOZ 000</subfield><subfield code="2">stub</subfield></datafield><datafield tag="100" ind1="1" ind2=" "><subfield code="a">Stock, Stephanie</subfield><subfield code="e">Verfasser</subfield><subfield code="0">(DE-588)1121699057</subfield><subfield code="4">aut</subfield></datafield><datafield tag="245" ind1="1" ind2="0"><subfield code="a">Gebildet</subfield><subfield code="b">eine Studie zum Bildungsdiskurs am Beispiel der Kanondebatte von 1995 bis 2015</subfield><subfield code="c">Stephanie Stock</subfield></datafield><datafield tag="264" ind1=" " ind2="1"><subfield code="a">Wiesbaden</subfield><subfield code="b">Springer VS</subfield><subfield code="c">[2017]</subfield></datafield><datafield tag="300" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">1 Online Ressource (210 Seiten)</subfield></datafield><datafield tag="336" ind1=" " ind2=" "><subfield code="b">txt</subfield><subfield code="2">rdacontent</subfield></datafield><datafield tag="337" ind1=" " ind2=" "><subfield code="b">c</subfield><subfield code="2">rdamedia</subfield></datafield><datafield tag="338" ind1=" " ind2=" "><subfield code="b">cr</subfield><subfield code="2">rdacarrier</subfield></datafield><datafield tag="340" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">Online-Ressource</subfield></datafield><datafield tag="502" ind1=" " ind2=" "><subfield code="b">Dissertation</subfield><subfield code="c">Universität Konstanz</subfield><subfield code="d">2016</subfield></datafield><datafield tag="648" ind1=" " ind2="7"><subfield code="a">Geschichte 1995-2015</subfield><subfield code="2">gnd</subfield><subfield code="9">rswk-swf</subfield></datafield><datafield tag="650" ind1=" " ind2="4"><subfield code="a">Social sciences</subfield></datafield><datafield tag="650" ind1=" " ind2="4"><subfield code="a">Educational policy</subfield></datafield><datafield tag="650" ind1=" " ind2="4"><subfield code="a">ducation and state</subfield></datafield><datafield tag="650" ind1=" " ind2="4"><subfield code="a">Educational sociology</subfield></datafield><datafield tag="650" ind1=" " ind2="4"><subfield code="a">Education and sociology</subfield></datafield><datafield tag="650" ind1=" " ind2="4"><subfield code="a">Sociology, Educational</subfield></datafield><datafield tag="650" ind1=" " ind2="4"><subfield code="a">Mass media</subfield></datafield><datafield tag="650" ind1=" " ind2="4"><subfield code="a">Communication</subfield></datafield><datafield tag="650" ind1=" " ind2="4"><subfield code="a">Social sciences in mass media</subfield></datafield><datafield tag="650" ind1=" " ind2="4"><subfield code="a">Social Sciences</subfield></datafield><datafield tag="650" ind1=" " ind2="4"><subfield code="a">Media Sociology</subfield></datafield><datafield tag="650" ind1=" " ind2="4"><subfield code="a">Educational Policy and Politics</subfield></datafield><datafield tag="650" ind1=" " ind2="4"><subfield code="a">Sociology of Education</subfield></datafield><datafield tag="650" ind1=" " ind2="4"><subfield code="a">Massenmedien</subfield></datafield><datafield tag="650" ind1=" " ind2="4"><subfield code="a">Sozialwissenschaften</subfield></datafield><datafield tag="650" ind1="0" ind2="7"><subfield code="a">Bildung</subfield><subfield code="0">(DE-588)4006650-2</subfield><subfield code="2">gnd</subfield><subfield code="9">rswk-swf</subfield></datafield><datafield tag="650" ind1="0" ind2="7"><subfield code="a">Diskurs</subfield><subfield code="0">(DE-588)4012475-7</subfield><subfield code="2">gnd</subfield><subfield code="9">rswk-swf</subfield></datafield><datafield tag="651" ind1=" " ind2="7"><subfield code="a">Deutschland</subfield><subfield code="0">(DE-588)4011882-4</subfield><subfield code="2">gnd</subfield><subfield code="9">rswk-swf</subfield></datafield><datafield tag="653" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">JHB</subfield></datafield><datafield tag="653" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">Bildung als Kapital</subfield></datafield><datafield tag="653" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">Inhalte eines Bildungswissens</subfield></datafield><datafield tag="653" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">Rekanonisierung in der Gesellschaft</subfield></datafield><datafield tag="653" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">Soziale Ungleichheit – Bildungsferne überwinden</subfield></datafield><datafield tag="653" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">Vorschläge für ein neues Bildungssystem</subfield></datafield><datafield tag="655" ind1=" " ind2="7"><subfield code="0">(DE-588)4113937-9</subfield><subfield code="a">Hochschulschrift</subfield><subfield code="2">gnd-content</subfield></datafield><datafield tag="689" ind1="0" ind2="0"><subfield code="a">Deutschland</subfield><subfield code="0">(DE-588)4011882-4</subfield><subfield code="D">g</subfield></datafield><datafield tag="689" ind1="0" ind2="1"><subfield code="a">Bildung</subfield><subfield code="0">(DE-588)4006650-2</subfield><subfield code="D">s</subfield></datafield><datafield tag="689" ind1="0" ind2="2"><subfield code="a">Diskurs</subfield><subfield code="0">(DE-588)4012475-7</subfield><subfield code="D">s</subfield></datafield><datafield tag="689" ind1="0" ind2="3"><subfield code="a">Geschichte 1995-2015</subfield><subfield code="A">z</subfield></datafield><datafield tag="689" ind1="0" ind2=" "><subfield code="5">DE-604</subfield></datafield><datafield tag="776" ind1="0" ind2="8"><subfield code="i">Erscheint auch als</subfield><subfield code="n">Druckausgabe</subfield><subfield code="z">978-3-658-15000-6</subfield></datafield><datafield tag="856" ind1="4" ind2="0"><subfield code="u">https://doi.org/10.1007/978-3-658-15001-3</subfield><subfield code="x">Verlag</subfield><subfield code="z">URL des Erstveröffentlichers</subfield><subfield code="3">Volltext</subfield></datafield><datafield tag="912" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">ZDB-2-SZR</subfield></datafield><datafield tag="940" ind1="1" ind2=" "><subfield code="q">ZDB-2-SZR_2017</subfield></datafield><datafield tag="999" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">oai:aleph.bib-bvb.de:BVB01-029342374</subfield></datafield><datafield tag="966" ind1="e" ind2=" "><subfield code="u">https://doi.org/10.1007/978-3-658-15001-3</subfield><subfield code="l">ASH01</subfield><subfield code="p">ZDB-2-SZR</subfield><subfield code="x">Verlag</subfield><subfield code="3">Volltext</subfield></datafield><datafield tag="966" ind1="e" ind2=" "><subfield code="u">https://doi.org/10.1007/978-3-658-15001-3</subfield><subfield code="l">BFP01</subfield><subfield code="p">ZDB-2-SZR</subfield><subfield code="x">Verlag</subfield><subfield code="3">Volltext</subfield></datafield><datafield tag="966" ind1="e" ind2=" "><subfield code="u">https://doi.org/10.1007/978-3-658-15001-3</subfield><subfield code="l">BTU01</subfield><subfield code="p">ZDB-2-SZR</subfield><subfield code="x">Verlag</subfield><subfield code="3">Volltext</subfield></datafield><datafield tag="966" ind1="e" ind2=" "><subfield code="u">https://doi.org/10.1007/978-3-658-15001-3</subfield><subfield code="l">BTW01</subfield><subfield code="p">ZDB-2-SZR</subfield><subfield code="x">Verlag</subfield><subfield code="3">Volltext</subfield></datafield><datafield tag="966" ind1="e" ind2=" "><subfield code="u">https://doi.org/10.1007/978-3-658-15001-3</subfield><subfield code="l">EFN01</subfield><subfield code="p">ZDB-2-SZR</subfield><subfield code="x">Verlag</subfield><subfield code="3">Volltext</subfield></datafield><datafield tag="966" ind1="e" ind2=" "><subfield code="u">https://doi.org/10.1007/978-3-658-15001-3</subfield><subfield code="l">FAN01</subfield><subfield code="p">ZDB-2-SZR</subfield><subfield code="x">Verlag</subfield><subfield code="3">Volltext</subfield></datafield><datafield tag="966" ind1="e" ind2=" "><subfield code="u">https://doi.org/10.1007/978-3-658-15001-3</subfield><subfield code="l">FAW01</subfield><subfield code="p">ZDB-2-SZR</subfield><subfield code="x">Verlag</subfield><subfield code="3">Volltext</subfield></datafield><datafield tag="966" ind1="e" ind2=" "><subfield code="u">https://doi.org/10.1007/978-3-658-15001-3</subfield><subfield code="l">FCO01</subfield><subfield code="p">ZDB-2-SZR</subfield><subfield code="x">Verlag</subfield><subfield code="3">Volltext</subfield></datafield><datafield tag="966" ind1="e" ind2=" "><subfield code="u">https://doi.org/10.1007/978-3-658-15001-3</subfield><subfield code="l">FHA01</subfield><subfield code="p">ZDB-2-SZR</subfield><subfield code="x">Verlag</subfield><subfield code="3">Volltext</subfield></datafield><datafield tag="966" ind1="e" ind2=" "><subfield code="u">https://doi.org/10.1007/978-3-658-15001-3</subfield><subfield code="l">FHM01</subfield><subfield code="p">ZDB-2-SZR</subfield><subfield code="x">Verlag</subfield><subfield code="3">Volltext</subfield></datafield><datafield tag="966" ind1="e" ind2=" "><subfield code="u">https://doi.org/10.1007/978-3-658-15001-3</subfield><subfield code="l">FHN01</subfield><subfield code="p">ZDB-2-SZR</subfield><subfield code="x">Verlag</subfield><subfield code="3">Volltext</subfield></datafield><datafield tag="966" ind1="e" ind2=" "><subfield code="u">https://doi.org/10.1007/978-3-658-15001-3</subfield><subfield code="l">FHR01</subfield><subfield code="p">ZDB-2-SZR</subfield><subfield code="x">Verlag</subfield><subfield code="3">Volltext</subfield></datafield><datafield tag="966" ind1="e" ind2=" "><subfield code="u">https://doi.org/10.1007/978-3-658-15001-3</subfield><subfield code="l">FKE01</subfield><subfield code="p">ZDB-2-SZR</subfield><subfield code="x">Verlag</subfield><subfield code="3">Volltext</subfield></datafield><datafield tag="966" ind1="e" ind2=" "><subfield code="u">https://doi.org/10.1007/978-3-658-15001-3</subfield><subfield code="l">FLA01</subfield><subfield code="p">ZDB-2-SZR</subfield><subfield code="x">Verlag</subfield><subfield code="3">Volltext</subfield></datafield><datafield tag="966" ind1="e" ind2=" "><subfield code="u">https://doi.org/10.1007/978-3-658-15001-3</subfield><subfield code="l">FRO01</subfield><subfield code="p">ZDB-2-SZR</subfield><subfield code="x">Verlag</subfield><subfield code="3">Volltext</subfield></datafield><datafield tag="966" ind1="e" ind2=" "><subfield code="u">https://doi.org/10.1007/978-3-658-15001-3</subfield><subfield code="l">FWS01</subfield><subfield code="p">ZDB-2-SZR</subfield><subfield code="x">Verlag</subfield><subfield code="3">Volltext</subfield></datafield><datafield tag="966" ind1="e" ind2=" "><subfield code="u">https://doi.org/10.1007/978-3-658-15001-3</subfield><subfield code="l">FWS02</subfield><subfield code="p">ZDB-2-SZR</subfield><subfield code="x">Verlag</subfield><subfield code="3">Volltext</subfield></datafield><datafield tag="966" ind1="e" ind2=" "><subfield code="u">https://doi.org/10.1007/978-3-658-15001-3</subfield><subfield code="l">HTW01</subfield><subfield code="p">ZDB-2-SZR</subfield><subfield code="x">Verlag</subfield><subfield code="3">Volltext</subfield></datafield><datafield tag="966" ind1="e" ind2=" "><subfield code="u">https://doi.org/10.1007/978-3-658-15001-3</subfield><subfield code="l">HWR01</subfield><subfield code="p">ZDB-2-SZR</subfield><subfield code="x">Verlag</subfield><subfield code="3">Volltext</subfield></datafield><datafield tag="966" ind1="e" ind2=" "><subfield code="u">https://doi.org/10.1007/978-3-658-15001-3</subfield><subfield code="l">KSH02</subfield><subfield code="p">ZDB-2-SZR</subfield><subfield code="x">Verlag</subfield><subfield code="3">Volltext</subfield></datafield><datafield tag="966" ind1="e" ind2=" "><subfield code="u">https://doi.org/10.1007/978-3-658-15001-3</subfield><subfield code="l">KSH03</subfield><subfield code="p">ZDB-2-SZR</subfield><subfield code="x">Verlag</subfield><subfield code="3">Volltext</subfield></datafield><datafield tag="966" ind1="e" ind2=" "><subfield code="u">https://doi.org/10.1007/978-3-658-15001-3</subfield><subfield code="l">TUM01</subfield><subfield code="p">ZDB-2-SZR</subfield><subfield code="x">Verlag</subfield><subfield code="3">Volltext</subfield></datafield><datafield tag="966" ind1="e" ind2=" "><subfield code="u">https://doi.org/10.1007/978-3-658-15001-3</subfield><subfield code="l">UBA01</subfield><subfield code="p">ZDB-2-SZR</subfield><subfield code="x">Verlag</subfield><subfield code="3">Volltext</subfield></datafield><datafield tag="966" ind1="e" ind2=" "><subfield code="u">https://doi.org/10.1007/978-3-658-15001-3</subfield><subfield code="l">UBG01</subfield><subfield code="p">ZDB-2-SZR</subfield><subfield code="x">Verlag</subfield><subfield code="3">Volltext</subfield></datafield><datafield tag="966" ind1="e" ind2=" "><subfield code="u">https://doi.org/10.1007/978-3-658-15001-3</subfield><subfield code="l">UBM01</subfield><subfield code="p">ZDB-2-SZR</subfield><subfield code="x">Verlag</subfield><subfield code="3">Volltext</subfield></datafield><datafield tag="966" ind1="e" ind2=" "><subfield code="u">https://doi.org/10.1007/978-3-658-15001-3</subfield><subfield code="l">UBR01</subfield><subfield code="p">ZDB-2-SZR</subfield><subfield code="x">Verlag</subfield><subfield code="3">Volltext</subfield></datafield><datafield tag="966" ind1="e" ind2=" "><subfield code="u">https://doi.org/10.1007/978-3-658-15001-3</subfield><subfield code="l">UBT01</subfield><subfield code="p">ZDB-2-SZR</subfield><subfield code="x">Verlag</subfield><subfield code="3">Volltext</subfield></datafield><datafield tag="966" ind1="e" ind2=" "><subfield code="u">https://doi.org/10.1007/978-3-658-15001-3</subfield><subfield code="l">UBW01</subfield><subfield code="p">ZDB-2-SZR</subfield><subfield code="x">Verlag</subfield><subfield code="3">Volltext</subfield></datafield><datafield tag="966" ind1="e" ind2=" "><subfield code="u">https://doi.org/10.1007/978-3-658-15001-3</subfield><subfield code="l">UBY01</subfield><subfield code="p">ZDB-2-SZR</subfield><subfield code="x">Verlag</subfield><subfield code="3">Volltext</subfield></datafield><datafield tag="966" ind1="e" ind2=" "><subfield code="u">https://doi.org/10.1007/978-3-658-15001-3</subfield><subfield code="l">UEI01</subfield><subfield code="p">ZDB-2-SZR</subfield><subfield code="x">Verlag</subfield><subfield code="3">Volltext</subfield></datafield><datafield tag="966" ind1="e" ind2=" "><subfield code="u">https://doi.org/10.1007/978-3-658-15001-3</subfield><subfield code="l">UER01</subfield><subfield code="p">ZDB-2-SZR</subfield><subfield code="x">Verlag</subfield><subfield code="3">Volltext</subfield></datafield><datafield tag="966" ind1="e" ind2=" "><subfield code="u">https://doi.org/10.1007/978-3-658-15001-3</subfield><subfield code="l">UPA01</subfield><subfield code="p">ZDB-2-SZR</subfield><subfield code="x">Verlag</subfield><subfield code="3">Volltext</subfield></datafield></record></collection>
genre (DE-588)4113937-9 Hochschulschrift gnd-content
genre_facet Hochschulschrift
geographic Deutschland (DE-588)4011882-4 gnd
geographic_facet Deutschland
id DE-604.BV043933359
illustrated Not Illustrated
indexdate 2025-02-20T06:53:53Z
institution BVB
isbn 9783658150013
language German
oai_aleph_id oai:aleph.bib-bvb.de:BVB01-029342374
oclc_num 955120706
open_access_boolean
owner DE-862
DE-BY-FWS
DE-863
DE-BY-FWS
DE-1102
DE-2070s
DE-B1533
DE-824
DE-898
DE-BY-UBR
DE-706
DE-92
DE-1949
DE-M483
DE-859
DE-1052
DE-858
DE-525
DE-860
DE-91
DE-BY-TUM
DE-19
DE-BY-UBM
DE-Aug4
DE-861
DE-523
DE-473
DE-BY-UBG
DE-29
DE-20
DE-355
DE-BY-UBR
DE-M347
DE-703
DE-739
DE-634
DE-526
DE-384
DE-188
DE-83
DE-11
owner_facet DE-862
DE-BY-FWS
DE-863
DE-BY-FWS
DE-1102
DE-2070s
DE-B1533
DE-824
DE-898
DE-BY-UBR
DE-706
DE-92
DE-1949
DE-M483
DE-859
DE-1052
DE-858
DE-525
DE-860
DE-91
DE-BY-TUM
DE-19
DE-BY-UBM
DE-Aug4
DE-861
DE-523
DE-473
DE-BY-UBG
DE-29
DE-20
DE-355
DE-BY-UBR
DE-M347
DE-703
DE-739
DE-634
DE-526
DE-384
DE-188
DE-83
DE-11
physical 1 Online Ressource (210 Seiten)
psigel ZDB-2-SZR
ZDB-2-SZR_2017
publishDate 2017
publishDateSearch 2017
publishDateSort 2017
publisher Springer VS
record_format marc
spellingShingle Stock, Stephanie
Gebildet eine Studie zum Bildungsdiskurs am Beispiel der Kanondebatte von 1995 bis 2015
Social sciences
Educational policy
ducation and state
Educational sociology
Education and sociology
Sociology, Educational
Mass media
Communication
Social sciences in mass media
Social Sciences
Media Sociology
Educational Policy and Politics
Sociology of Education
Massenmedien
Sozialwissenschaften
Bildung (DE-588)4006650-2 gnd
Diskurs (DE-588)4012475-7 gnd
subject_GND (DE-588)4006650-2
(DE-588)4012475-7
(DE-588)4011882-4
(DE-588)4113937-9
title Gebildet eine Studie zum Bildungsdiskurs am Beispiel der Kanondebatte von 1995 bis 2015
title_auth Gebildet eine Studie zum Bildungsdiskurs am Beispiel der Kanondebatte von 1995 bis 2015
title_exact_search Gebildet eine Studie zum Bildungsdiskurs am Beispiel der Kanondebatte von 1995 bis 2015
title_full Gebildet eine Studie zum Bildungsdiskurs am Beispiel der Kanondebatte von 1995 bis 2015 Stephanie Stock
title_fullStr Gebildet eine Studie zum Bildungsdiskurs am Beispiel der Kanondebatte von 1995 bis 2015 Stephanie Stock
title_full_unstemmed Gebildet eine Studie zum Bildungsdiskurs am Beispiel der Kanondebatte von 1995 bis 2015 Stephanie Stock
title_short Gebildet
title_sort gebildet eine studie zum bildungsdiskurs am beispiel der kanondebatte von 1995 bis 2015
title_sub eine Studie zum Bildungsdiskurs am Beispiel der Kanondebatte von 1995 bis 2015
topic Social sciences
Educational policy
ducation and state
Educational sociology
Education and sociology
Sociology, Educational
Mass media
Communication
Social sciences in mass media
Social Sciences
Media Sociology
Educational Policy and Politics
Sociology of Education
Massenmedien
Sozialwissenschaften
Bildung (DE-588)4006650-2 gnd
Diskurs (DE-588)4012475-7 gnd
topic_facet Social sciences
Educational policy
ducation and state
Educational sociology
Education and sociology
Sociology, Educational
Mass media
Communication
Social sciences in mass media
Social Sciences
Media Sociology
Educational Policy and Politics
Sociology of Education
Massenmedien
Sozialwissenschaften
Bildung
Diskurs
Deutschland
Hochschulschrift
url https://doi.org/10.1007/978-3-658-15001-3
work_keys_str_mv AT stockstephanie gebildeteinestudiezumbildungsdiskursambeispielderkanondebattevon1995bis2015
  • Holdings
Login for hold and recall information
Get full text

Similar Items

Licensed e-media can only be accessed by members of THWS.
If you are off-campus, you must install the external access.
  • Impressum
  • Data protection
  • Accessibility
  • Contact us