Experiential marketing: secrets, strategies, and success stories from the world's greatest brands : featuring case studies from event Marketer Magazine
Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
1. Verfasser: Smith, Kerry 1963- (VerfasserIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Hoboken, New Jersey Wiley [2016]
Schlagworte:
Online-Zugang:FRO01
FUBA1
UBG01
URL des Erstveröffentlichers
Beschreibung:The rise of the experience -- The psychology of engagement -- Developing an experiential strategy -- Anatomy of an experiential marketing campaign -- Digital plus live -- Experience design -- Proving performance and measurement -- The 10 habits of highly experiential brands -- The vocabulary of experiences -- Converting to an experience brand
Beschreibung:1 Online-Ressource (ix, 214 Seiten) Illustrationen
ISBN:9781119145882
9781119145899
9781119176688

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand! Volltext öffnen