Retail marketing in the modern age:

Fundamentals of retailing -- Retail formats and classification of retailers -- E-retailing -- Business environment for e-retailing -- Positioning and promotion: pragmatism with romanticism -- Merchandise management and private label brands -- Retail pricing: strategies and techniques -- Managing peo...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
1. Verfasser: Chaudhary, Prashant (VerfasserIn)
Format: Buch
Sprache:English
Veröffentlicht: Los Angeles ; London ; New Delhi ; Singapore ; Washington DC ; Melbourne SAGE 2016
Schriftenreihe:Texts
Schlagworte:
Zusammenfassung:Fundamentals of retailing -- Retail formats and classification of retailers -- E-retailing -- Business environment for e-retailing -- Positioning and promotion: pragmatism with romanticism -- Merchandise management and private label brands -- Retail pricing: strategies and techniques -- Managing people: HRM in retailing -- Physical environment and pervasive creativity: bringing the retail store alive -- Location strategy -- The pyramid of performance -- Patronage loyalty and customer relationship management -- Public relations and strategic CSR -- Store management -- Mall management
Beschreibung:Includes bibliographical references and index
Beschreibung:xx, 419 Seiten, 7 Seiten in verschiedenen Seitenzählungen Illustrationen
ISBN:9789351508694

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand!