Brand vision: how to energize your team to drive business growth
Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
1. Verfasser: Taylor, David (VerfasserIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Chichester, West Sussex, England John Wiley & Sons ©2006
Schlagworte:
Online-Zugang:FRO01
UBG01
Volltext
Beschreibung:Includes bibliographical references (pages 253-254) and index
David Taylor's third book lifts the lid on why so many brand visioning projects end in failure: an overly theoretical and complex approach he calls 'strategy tourism'. By contrast, his straightforward, no-nonsense programme will ensure that you end up with an inspiring vision and a hands-on action plan to drive growth
Beschreibung:1 Online-Ressource (xii, 270 pages)
ISBN:9781119209300
1119209307
9780470060940
0470060948
9780470028353
0470028351

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand! Volltext öffnen