Collaborative peer coaching that improves instruction: the 2+2 performance appraisal model
Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
1. Verfasser: Allen, Dwight W. (VerfasserIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Thousand Oaks, Calif. Corwin Press c2005
Schlagworte:
Online-Zugang:FAW01
FAW02
Volltext
Beschreibung:Includes index. - Master and use copy. Digital master created according to Benchmark for Faithful Digital Reproductions of Monographs and Serials, Version 1. Digital Library Federation, December 2002
The performance appraisal paradox -- The fine art of feedback : an interlude -- What is 2+2 anyway? -- The feedback dilemma -- The 2+2 pilot -- 2+2 takes shape -- 2+2 : a matter of leadership -- 2+2 takes off -- Beyond the 2+2 basics : a second interlude -- Institutionalizing 2+2
Beschreibung:1 Online-Ressource (xviii, 117 p.)
ISBN:1441653570
9781441653574

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand! Volltext öffnen