Discussion-based online teaching to enhance student learning: theory, practice, and assessment
Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
1. Verfasser: Bender, Tisha (VerfasserIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Sterling, Va. Stylus Pub. 2003
Schlagworte:
Online-Zugang:FAW01
FAW02
Volltext
Beschreibung:Includes bibliographical references (p. 197-203) and index
I: Theoretical implications: building a body of online pedagogy -- 1. The distance factor -- 2. The optimal role of the online teacher -- 3. Rethinking learning theory within the online class -- II: Practical applications -- 4. Course design -- 5. Starting to teach the online class -- 6. Aspects of online communication -- 7. Innovative online teaching techniques -- III: Assessment -- 8. Opinions about online teaching and learning -- 9. Building a model of assessment of online education
Beschreibung:1 Online-Ressource (xviii, 206 p.)
ISBN:1417544562
9781417544561

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand! Volltext öffnen