Consumer boycotts: effecting change through the marketplace and the media
Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
1. Verfasser: Friedman, Monroe (VerfasserIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: New York Routledge 1999
Schlagworte:
Online-Zugang:FAW01
FAW02
Volltext
Beschreibung:Includes bibliographical references (pages 263-274) and index
Consumer boycott basics -- Factors affecting boycott success -- Labor boycotts -- Consumer economic boycotts -- Minority group initiatives : African American boycotts -- Boycott initiatives of other minority groups -- Boycotts by religious groups -- Ecological boycotts -- Consumer "buycotts" -- Boycott issues and tactics in historical perspective
Beschreibung:1 Online-Ressource (xix, 284 pages)
ISBN:0203900405
0203900413
0415924561
041592457X
9780203900406
9780203900413
9780415924566
9780415924573

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand! Volltext öffnen