Understanding others, educating ourselves: getting more from international comparative studies in education
Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Körperschaft: National Research Council (U.S.) Committee on a Framework and Long-term Research Agenda for International Comparative Education Studies (VerfasserIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Washington, D.C. National Academies Press 2003
Schlagworte:
Online-Zugang:FAW01
FAW02
Volltext
Beschreibung:"This study was supported by Contract/Grant No. REC-9815157 between the National Academy of Sciences and the National Science Foundation and the U.S. Department of Education, National Center for Education Statistics"--Title page verso
Includes bibliographical references (pages 74-80)
Beschreibung:1 Online-Ressource (xiv, 85 pages)
ISBN:0309086884
0309088550
0309506409
0309513170
9780309086882
9780309088558
9780309506403
9780309513173

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand! Volltext öffnen