Branded customer service: the new competitive edge
Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
1. Verfasser: Barlow, Janelle (VerfasserIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: San Francisco, CA Berrett-Koehler ©2004
Ausgabe:1st ed
Schlagworte:
Online-Zugang:FAW01
FAW02
Volltext
Beschreibung:Includes bibliographical references (pages 243-2445) and index
Foreword; Acknowledgments; Introduction: On-Brand or Off-Brand; Part I: Linking the Big World of Branding to Customer Service; Part II: Embedding On-Brand Service into Your Organizational DNA; Part III: The Branded Customer Service Toolbox; Final Thoughts; Notes; Bibliography; Index; About the Authors
The author of the bestselling "A Complaint Is a Gift" explores building band equity through enhanced and focused customer service
Beschreibung:1 Online-Ressource (xii, 259 pages)
ISBN:1576752984
1576758869
1609943236
9781576752982
9781576758861
9781609943233

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand! Volltext öffnen