Consumer culture and postmodernism:
Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
1. Verfasser: Featherstone, Mike 1946- (VerfasserIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Los Angeles SAGE Publications 2007
Ausgabe:2nd ed
Schriftenreihe:Theory, culture & society (Unnumbered)
Schlagworte:
Online-Zugang:DE-1046
DE-1047
Volltext
Beschreibung:Includes bibliographical references (p. [182]-197) and index
This second edition includes a revised preface that explores the developments in consumer culture since 1991, a major new chapter on 'modernity and the cultural question', an update on postmodernism and the development of contemporary theory after postmodernism, and an account of multiple and alternative modernities
Beschreibung:1 Online-Ressource (xxvii, 203 p.)
ISBN:1412910137
1412910145
1446212424
184920232X
9781412910132
9781412910149
9781446212424
9781849202329

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand! Volltext öffnen