The truth about sucking up: how authentic self-promotion benefits you and your organization
Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
1. Verfasser: Hernez-Broome, Gina (VerfasserIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Greensboro, N.C. Center for Creative Leadership c2009
Schriftenreihe:Report (Center for Creative Leadership) no. 191
Schlagworte:
Online-Zugang:FAW01
FAW02
Volltext
Beschreibung:Title from title screen
Includes bibliographical references
It's not about sucking up : it's about building up -- Why promote yourself? -- Get over yourself -- The art of self-promotion -- Knowing your audience -- On the receiving end -- Troubleshooting : advice for tricky situations
Beschreibung:1 Online-Ressource (viii, 105 p.)
ISBN:1604910674
1604910682
9781604910674
9781604910681

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand! Volltext öffnen