Social processes in children's learning:
Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
1. Verfasser: Light, Paul (VerfasserIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Cambridge, U.K. Cambridge University Press 1999
Schriftenreihe:Cambridge studies in cognitive perceptual development 4
Schlagworte:
Online-Zugang:FAW01
FAW02
Volltext
Beschreibung:Includes bibliographical references (pages 101-115) and index
Peer interaction and learning : perspectives and starting points -- Peers and puzzles : a first series of studies -- Computers and learning -- Kings, Crowns and Honeybears : a second series of studies -- Gender agendas -- Social comparison and learning -- Interaction and learning : rethinking the issues
Beschreibung:1 Online-Ressource (xviii, 119 pages)
ISBN:0511012020
0511152019
0511173067
0511489862
0521593085
0521596912
9780511012020
9780511152016
9780511173066
9780511489860
9780521593083
9780521596916

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand! Volltext öffnen