Gossip, markets, and gender: how dialogue constructs moral value in post-socialist Kilimanjaro
Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
1. Verfasser: Pietilä, Tuulikki (VerfasserIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Madison, Wis. University of Wisconsin Press c2007
Schriftenreihe:Women in Africa and the diaspora
Schlagworte:
Online-Zugang:FAW01
FAW02
Volltext
Beschreibung:Includes bibliographical references (p. 221-234) and index
Domesticating the market, marketing the domestic -- Feeding, drinking, and eating : market women restructuring gender -- Constructing moral reputation : the case of Mama Njau -- From captured wives to bound men : rethinking female respect -- Urban men in their home lineages -- Making sense of failure : stories of businessmen and wealth
Beschreibung:1 Online-Ressource (xi, 241 p.)
ISBN:0299220931
9780299220938

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand! Volltext öffnen