The wheeling and transmission manual:
Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Lilburn, GA Fairmont Press ©1999
Ausgabe:3rd ed
Schlagworte:
Online-Zugang:FAW01
FAW02
Volltext
Beschreibung:Master and use copy. Digital master created according to Benchmark for Faithful Digital Reproductions of Monographs and Serials, Version 1. Digital Library Federation, December 2002
Includes bibliographical references
Section 2 - Access - 59 -- - Section 3 - Pricing - 109 -- - Section 4 - Expanding the Transmission System - 185 -- - Section 5 - Issues in Whelling and Transmission - 241
Beschreibung:1 Online-Ressource (334 pages)
ISBN:0130206172
0585144222
0881732265
9780130206176
9780585144221
9780881732269

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand! Volltext öffnen