What to say to a porcupine: 20 humorous tales that get to the heart of great customer service
Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
1. Verfasser: Gallagher, Richard S. (VerfasserIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: New York American Management Association c2008
Schlagworte:
Online-Zugang:FAW01
FAW02
Volltext
Beschreibung:Includes index
Acknowledgments; Introduction; Section I: The Basics; Section II: On the Front Lines; Section III: R-E-S-P-E-C-T; Section IV: Service Strategy; Section V: You and Your Service Team; Epilogue: Good Service Is More Than a Fable; Index; About the Author
An entertaining, instructive collection of fables that will inspire the kind of customer service that keeps people coming back!
Beschreibung:1 Online-Ressource (xiv, 111 p.)
ISBN:0814410561
9780814410561

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand! Volltext öffnen