Behind closed doors: teachers and the role of the teachers' lounge
Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
1. Verfasser: Ben-Pereṣ, Miryam 1927-2020 (VerfasserIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Albany State University of New York Press © 2000
Schlagworte:
Online-Zugang:DE-1046
DE-1047
Volltext
Beschreibung:Includes bibliographical references (pages 175-181) and index
Annotation
Modes of inquiry -- - Social situations -- - Dramatic language -- - Blurring of boundaries -- - Metaphors and monologues -- - Teachers' perception of lounges and student achievement - (coauthored with Haggai Kupermintz) -- - Principals in the teachers' lounge: intruders or colleagues? -- - Professional communities and teacher development -- - Implications for teacher education
Beschreibung:1 Online-Ressource (xi, 187 pages)
ISBN:0585277397
9780585277394

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand! Volltext öffnen