Revivalists: marketing the gospel in English Canada, 1884-1957
Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
1. Verfasser: Kee, Kevin B., (Kevin Bradley) (VerfasserIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Montreal McGill-Queen's University Press c2006
Schriftenreihe:McGill-Queen's studies in the history of religion 44
Schlagworte:
Online-Zugang:FAW01
FAW02
Volltext
Beschreibung:Includes bibliographical references (p. [245]-264) and index
A night at the theatre : Hugh Crossley, John Hunter, and the marketing of late nineteenth-century mainstream Protestant revivalism -- Anything at all to get a crowd : Oswald J. Smith and fundamentalist revivalism between the wars -- Reflecting "the ditinctive character of the age" : Frank Buchman and the Oxford Group in Canada, 1932-1934 -- "In tune with the times" : Charles Templeton and post-World War II revivalism
Beschreibung:1 Online-Ressource (xiv, 269 p., [6] p. of plates)
ISBN:0773560092
9780773560093

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand! Volltext öffnen