Collaborative strategies for teaching reading comprehension: maximizing your impact
Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
1. Verfasser: Moreillon, Judi (VerfasserIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Chicago American Library Association 2007
Schlagworte:
Online-Zugang:FAW01
FAW02
Volltext
Beschreibung:Includes bibliographical references (p. 159-161) and index
Collaborative teaching in the age of accountability -- Maximizing your impact -- Reading comprehension strategy one: activating or building background knowledge -- Reading comprehension strategy two: using sensory images -- Reading comprehension strategy three: questioning -- Reading comprehension strategy four: making predictions and inferences -- Reading comprehension strategy five: determining main ideas -- Reading comprehension strategy six: using fix-up options -- Reading comprehension strategy seven: synthesizing
Beschreibung:1 Online-Ressource (xi, 170 p.)
ISBN:0838909299
1441618821
9780838909294
9781441618825

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand! Volltext öffnen