Great customer connections: simple psychological techniques that guarantee exceptional service
Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
1. Verfasser: Gallagher, Richard S. (VerfasserIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: New York AMACOM c2006
Schlagworte:
Online-Zugang:FAW01
FAW02
Volltext
Beschreibung:Includes bibliographical references (p. 227-229) and index
The New Science of Customer Service -- The Inner Game of Customer Contact -- The First Thirty Seconds -- Getting the Message Across -- Getting Into Your Customer's Head -- Respect and Empathy: More Than a Feeling -- How to (Almost) Never Say No -- How to Become a Human Bomb Squad -- Managing Specific Customer Personalities -- Wrapping Things Up -- Coaching for Peak Customer Experiences -- The Tough Cases -- From Customer Service to Real Life -- Pulling It All Together
Beschreibung:1 Online-Ressource (xvi, 239 p.)
ISBN:0814429521
0814473083
9780814429525
9780814473085

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand! Volltext öffnen