The language-rich classroom: a research-based framework for English language learners
Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
1. Verfasser: Himmele, Pérsida (VerfasserIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Alexandria, Va. Association for Supervision and Curriculum Development c2009
Schlagworte:
Online-Zugang:FAW01
FAW02
Volltext
Beschreibung:Includes bibliographical references (p. 185-190) and index
Ells: an overview -- Developing academic language -- C= content reading strategies -- H= higher-order thinking skills -- A= assessment -- T= total participation techniques -- S= scaffolding strategies
Provides a framework to help all English Language Learners (ELLs) reach their full potential. Topics include content reading strategies that help ELLs overcome the challenges of academic reading
Beschreibung:1 Online-Ressource (x, 197 p.)
ISBN:1416609415
9781416609414

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand! Volltext öffnen