Gurus on marketing:
Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
1. Verfasser: Kermally, Sultan (VerfasserIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: London Thorogood 2003
Schlagworte:
Online-Zugang:FAW01
FAW02
Volltext
Beschreibung:Includes bibliographical references
Acknowledgements; About the author; Contents; Introduction; ONE The fundamentals of marketing; TWO Peter Drucker; THREE Theodore Levitt; FOUR Michael Porter; FIVE Philip Kotler; SIX Tom Peters; SEVEN George Day; EIGHT Jagdish Sheth; NINE Thomas T. Nagle; TEN Gurus and strategic analytical tools; ELEVEN Further information
This is a one-stop guide to the world's most influential writers on marketing. It summarises all the key concepts, theories and frameworks as well as the contribution of most of the world's leading experts
Beschreibung:1 Online-Ressource (156 pages)
ISBN:1417595949
1854182439
1854185306
9781417595945
9781854182432
9781854185303

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand! Volltext öffnen